mandag 15. august 2011

Gratulerer med 2 års dagen til Thats just so cute

Thats just so cute feirer at det er 2 år siden Camilla dro igang Thats just so cute 26.august er dagen.
I den anledning vil de se ønskelister og jeg har laget meg en, med ting jeg absolutt kunne tenkt meg.

Dagslyslampe:


Noen farger av Distress stain


Magnolia stempler:


Stempel fra Kort og Godt:


Liljer fra Papirloftet


Spellbindersdies:


Stempelplate fra Tim Holtz:



Dette var noe av min ønskeliste men det er altid noe mer man sikler etter når det gjelder scrappeting.

3 kommentarer:

pia iris sa...

godt lys er viktigja, og masse annet snaskens her og.
blir skikkelig fristet selv jeg av å se på alt dere andre ønsker dere *hehe*
takk for at du deler med oss.
klem pia

Kort og Søm sa...

Det var en fin ønskeliste!

Ha en flott dag du også :O)

Gunn-Elin sa...

Her var det litt av hvert som fort havna på min ønskeliste også :) Jeg ble veldig nysgjerrig på hva Distress Satin er jeg.. Må sjekkes ja. Og dagslyslampe er vist et must ifølge de som har det. Tror sannelig at mannen skal få kjøpe det i julegave til meg jeg. hihi..
Tusen takk for at du deler din ønskeliste med oss :)

Klem Gunn-Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...