lørdag 8. oktober 2011

Eske med julemotiv

Har dekorert ett eskelokk med julepapirer fra Basic Grey og julenisse fra Kreativ Hobby. Jeg er veldig lad i denne nissen, synes den er veldig søt. Tror tekst stemplet også kommer derfra. Snømannen er en QuicKuts diesog de 3 snøfnuggene kommer fra Wild Orchid Craft. HAR brukt glitterlim på en del av tekststemplet.

Med dette eske lokket deltar jeg fargeutfordring hos Sketchy collors. Der skulle man lage ett prosjekt i fargene rød, grå og grønn.

Og utfordringen hos HeidisHobbystuggu. Der det skulle være 3 like.

Og da kan jeg fylle esken med snop og har en fin julegave å gi bort.


8 kommentarer:

Kort og Søm sa...

God morgen!
Så fin eske du har laget.

Takk for hyggelig hilsen hos meg, jeg har brukt Memories, dye ink.
Men oppgir til kundene at de ikke kan vaskes, da jeg ikke helt vet hvordan fargen oppføres seg i vask.. :o)

God lørdag i fin været :O)

Hege sa...

Søt juleeske du har pyntet, en fin gave å gi bort med snop eller noe annet i:) Tusen takk for at du leker med oss i Heidis Hobbystuggu denne mnd. Klem Hege.

Pink Lady68 sa...

KJempefin juleeske! Blir en heldig mottaker:-)
Jeg har laget fire julekort så langt...blir nok et par esker på meg også:-) Smart til pengegaver og snop.

Ha en fin lørdags kveld!
Klem Laila.

♥ Kaia ♥ sa...

Kjempeflott eske.
Kult nissemotiv..
Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken.
Klem fra Kaia

HeidisHobbystuggu sa...

Super fin eske! Mottaker blir sikkert kjempe glad! Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos HeidisHobbystuggu.

Eva Marie sa...

Elsker den nissen!
Flott juleeske, som garantert vil bli satt pris på.
Takk for at du leker med oss i HeidisHobbystuggu =)

Snuppelure sa...

Knall fin eske vennen :)
Denne likte jeg kjempe godt :)

Winnie sa...

Flott eske du har laget, nydelige farger.
Takk for at du deltar hos HeidisHobbystuggu

Klem Winnie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...