onsdag 2. november 2011

En kjapp til og fra lapp

Måtte prøve disse nye papirene jeg fikk fra Panduro i dag. De passer perfekt til papiraktiviteten vi skal ha med kvinnegruppa i kirken. I fjor lagde vi julekort og dekorert fyrstikkesker og jeg er blitt spurt om jeg kan ordne utstyr i år også.

Lagde en kjapp til og fra lapp med ett av papirene. Stempel fra Kreativ Hobby og snøfnugg fra Wild orchid Crafts. Mmmmmmm lurer på om jeg bestilte fler av de eller ikke? Liker de veldig godt og vet ikke helt hvor mange jeg har her hjemme om det holder:-)


2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Kjempe fin!

Ha en fin torsdag,
klem :O)

Kort og Søm sa...

God morgen,
jeg har brukt glitterlimet Stickles, Star Dust.
Det glitrer fint :O)

Vi er invitert bort på lunsj i gråværet, men det bli helt klart litt kortlaging i også.

God søndag,
klem :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...