mandag 28. november 2011

Med papir, saks og lim i kirken

Tirsdag 22.november hadde kvinnegruppa i kirken sin tradisjonsrike lage kveld. Det har pleid å være litt forskjellig hva vi har gjort den kvelden. De to siste årene har vi laget kort, til og fra lapper og pyntet fyrstikkesker.
Vi pleier å lage ett par timer og så avslutter vi med kaffe/te og litt å spise. I år startet vi med gløgg mens jeg gikk litt gjennom hva jeg hadde med av utstyr osv. Og vi avslutett med kaffe/te og nydelig hjemmebakt kringle Kari hadde laget. Vi ble faktisk så mange som 16 stykker i år og jeg tror de fleste koste seg. Det ble kreert masse flotte kort , til og fra lapper og fyrstikkesker.





Har klipt bildene litt noen litt mer slik at størrelsene blir ikke helt like.

3 kommentarer:

Anne sa...

Dette hørtes virkelig ut som en hyggelig kveld, det er så inspirerende og morsomt å kose seg med hobby sammen med andre :-)

Tusen takk for hyggelig besøk og kommentar hos meg, og for at du ville være med på candyen min! Og en veldig hyggelig bonus med å lodde ut candy er at jeg får muligheten til å besøke flotte blogger som jeg ikke har vært hos før, og her var det mye flott og se på! Og jeg er imponert over at du lager så mye forskjellig i både papir og garn (og mat,- jeg er veldig glad i eplegrøt og foretrekker som deg syrlige epler som ikke er melne ;-) Jeg følger naturligvis deg også, og har lagt deg inn i blogglisten min også. Gleder meg til å følge deg videre!

Trollkjerringa sa...

Hei!

Tusen takk for at du deltar på Candyen min. Det var veldig hyggelig.

Jeg Legger deg til i blogglisten min, jeg!

Klem fra Trollkjerringa! :)

Kort og Søm sa...

Dette så hyggelig ut!
Ha en fin dag.
klem Fredrikke :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...