fredag 9. desember 2011

Småkort

I stede for å dekorere fyrstikkesker spom jeg hadde tenkt endte jeg opp med 3 småkort i stede. Har stanset kortene og mønsterarket ut med Spelbindersdies. Sommerfuglene er en Martha Stewart Punch, den store blomsten på det blå kortet er en MC Gill punch.
Stemplet på innsiden ble kjøpt hos Papir i hjertet nå i november men er usikker på produsenten. Er blitt veldig glad i teksten på det så det kommer nok til å bli brukt en del.


Har pyntet innsiden også på disse:
På det mørke grønne kortet har jeg brukt Spellbindersen til å stanse ut det minste hjerte med diesen. Mens på de 2 andre har jeg tegnet rundt dies som er nummeret mindre og klipt ut da blir det ikke så stort mellomromm mellom lagene. Og jeg synes det er finest:-)

3 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Kjempe fine kort du har laget!
God helg,
klem Fredrikke :O)

Anne Lise sa...

Hei

Søte kort :) Jeg har tekst med samme tekst, men tror ikke det er samme skrifttype?
http://minestempler.blogspot.com/search/label/Else%20Irene%20Meling

Sol :-) sa...

Så søte!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...