torsdag 12. januar 2012

Har latt meg inspirere av vinter i blått og hvitt

Fant en flott utfordring hos Kortgleder og Heidis hobbystuggu.
Heidi vil ha vinter eller noe i blått som oser kulde mens hos Kortglere skulle det være blå og hvit vinter.
Jeg har laget dette vinterkortet i lysblått med snømannstempel fra Kreativ Hobby. Pebblesen har jeg laget selv ved å klippe ut domappen fra ett mønsterark. Teksstemplet er ett halvt fra Pairloftet tror jeg.
Det store snøfnugget har jeg embosset. Brukte Distress stain i hvitt og hadde på pulver og varmet opp. Dette frister det å gjøre mer av. Synes ikke så godt på bilde men det er brukt englehår under matta til snømannen.

2 kommentarer:

Winnie sa...

Nydelig vinterkort, takk for at du deltar hos heidishobbystuggu denne uken

Klem Winnie

HeidisHobbystuggu sa...

Fantastisk fint kort! Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos HeidisHobbystuggu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...