lørdag 14. januar 2012

I lilla og grått

Hos Sketchy Colorshar de utfordring 99. De vil se prosjekt i lilla og grått. De skal domminere prosjektet.
Jeg har brukt ett stempel fra hÄnglar & StÄnglar som jeg har fargelagt i lilla og grått. Har brukt glitterlim i bombene på buksene og båndet rundt hatten.
Kakeservietten er farget med Distress stempelpute i grått. Stampett en svamp i stempelputen og gned i sirkler over servietten.
Praktiske når man ikke har noe i riktig farge:-)
Tekststempelet er fra Kreativ Hobby.
Selvsagt stemlet med lilla stempelpute og farget svakt grått på samme måte som servietten.

2 kommentarer:

Kari sa...

Hei Lisbet!
Takk for koselig kommentar i bloggen min! Perlesbåndet på norgesglasset, mener du det som er på lokket? Det har jeg kjøpt på Bikuben. De er fra Kort og Godt, så de er sikkert å få kjøpt flere steder.
Fint lilla og grått kort du har laget. Og så likte jeg juleblomsterpottene dine veldig godt!

Klem, Kari

Maya sa...

Så flott grått og lilla kort!
Jeg er så glad i lilla, og enda mer glad i de små hÄnglar-grommingene ♥♥♥
Tusen takk for at du deltar hos SC,
klem fra Maya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...