lørdag 25. februar 2012

Nedgravd

Jeg hentet Eline i bhg i august en dag og da hadde hun og en annen liten bhg venninde bytett på å grave seg ned i sanden. Jeg begynner jo nå å skjønne hvordan det innimellom blir sand helt inn i trusa:-) Jeg synes bilde var så morsomt at det bare måtte scrappes.
Har brukt mønsterark fra Picadelly serien til Basic Grey. Vaskeetikket fra ett ullplagg, mønsterborder fra Martha Stewart. Fugler er malt med rosa Crackle Paint.Er også noen maur her. Gresset og eplene er QuikCuts dies. Treet og fuglen er Diescut fra samme serie som mønsterarkene.
Førtse gang jeg har brukt en binders på noe av papir men her syntes jeg den passet.

Men det er ikke bare bare å prøve å gjøre noen med en 6.åring som kjder seg. Hun var veldig flink og stanset ut gresset og eplene for meg. Mne vi hadde litt diskusjoner hvordan blomster vi skulle ha. Hun var vedlig entusiastisk og fant frem (se bilde) Mne jeg syntes de ble for store så det ble noen andre. Men hun fikk lov å bestemme hvordan eplene skulle være, hennes forslag med det som detter ned:-)


1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Så fin side!!

Ja, takk..si gjerne i fra til meg neste gang :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...