fredag 24. februar 2012

På demo med Tim Holtz og Dyan Reaveley

Bikuben har arranget demostarsjoenr med Tim Holtz og Dyan Reaveley.
Selv om ingen av de har en stil jeg "tør" å prøve meg på syntes jeg det var flott å få være med.
Dyan kjente jeg ikke til på forhånd men hun var en utrolig dyktig dame. Lærte neon triks av henne.
Tim Holtz kjenner jeg godt til. HAr jo en god del av stempelputer/reinkere av hans merke + litt andre ting også. HAn ahr jeg sett på Youtub men var noe helt annet å se han jobbe i virkeligheten.

Kan ikke legge ut så mange bilder ettersom det var en del mennesker her som også kom med på bilden. Men her er i hvertfall noen.






Og selvfølgelig:-)

5 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så heldig du var som var der :O)
Lærte du noe nytt?

God helg,
klem Fredrikke :O)

Snuppelure sa...

Åhhh så moro da vennen :)
Heldige du :)))
Fine bilder :)
Klem

Snuppelure sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Aina sa...

Så flott at du også fikk med deg denne demoen. Selv om ikke jeg heller har denne stilen, så var det et viktig budskap der:
Ikke ta alt så nøye, lek og ha det moro! Vi sees nok på Grorud :)

Sivic sa...

Heldige deg som var på Bikuben og fikk se Tim Holtz og Dyan Reaveley i aksjon!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...