onsdag 15. februar 2012

Skisse utfordring hos Sketchy Colors

Hos Sketchy Colors har de denne uka en skisse utfordring jeg fikk lyst til å prøve meg på. Jeg har snudd skissen og laget ett herre/gutte kort.
Bilmotivet er fra ett mønsterark fra graphic45 serie "A Proper Gentleman Collection". De røde mønstrarkene kommer fra Making Memoris serie"paperie rouge & mocha, det blå kommer fra pink paysley sin serie "bayberry cottage".Ellers er det 3 forskjellige dies fra QK, noen få roser. Teksten er fra en liten stempelplate fra Kort og godt.
Har laget det i str. 10,5 x 14,5 cm. Da passer en vanlig brevkonvolutt:-)



4 kommentarer:

Linda sa...

Skikkelig stilig kort du har laget!
Klem, Linda

Kari sa...

Knalltøft herrekort!
Har tenkt å kose meg noen timer med papirene mine i dag, ja, men så blir det noen dagers opphold, for barn og barnebarn kommer i morgen på vinterferie :) Kos deg med scrappesakene du også, og god helg!

Klem, Kari

Marianne sa...

En fantastisk flott løsning av skissa vår, og et råflott herrekort!
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klemmer fra Marianne:)

Pop's Cards sa...

Hi sweetie this is Fabulous hugs pops x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...