lørdag 25. februar 2012

Zhu Zhu pets

Eline har ønsket seg Zhu Zhu pets siden sommeren 2010. Endelig høsten 2011 fikk hun den første rosa og hvit. Det var full jubel.
Fikk startsette der den brune fulgte med + litt flere deler til jul og bursdag.
Hun ønsket seg bæreveske til de og jeg har litt i mot å gå i lekeforetningen å kjøpe når det ikke er jul eller bursdag. men når mor kan finne frem garn å hekle en så er det noe helt annet:-)
Snuppa ble veldig godt fornøyd selv om den måtte hekles i lilla og ikke rosa garn.
Mor ville nemlig bruke restegarn og der var det ikke nok rosa kun til litt detaljer.



1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Så fin!!

Vet du, jeg fikk faktisk ikke med meg at han skulle komme til Norge engang før dagen før...men jeg var ikke i form i går så jeg hadde ikke kunne dratt uansett..
Men jeg skulle virkelig ønske jeg hadde vært der, ingen tvil om det!!

Klem :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...