mandag 19. november 2012

Kort til Lise som blir 9

Har fått enda en kort bestilling denne gang til Lise som blir 9. Her har jeg brukt mønsterark fra 2 forskjellige produsenter.Blomster fra Wild Orchid Craft. Stempeltrykk fra Magnolia. Har hatt litt glitterlim på det. Bokstaver og tall er stanset ut i mosegummi og med Calvin fra Quik Kutz. Elers er det litt perlehjerter og en Hello kitty charms. Håper hun da ikke er for stor til Hello kitty enda:-) Deltar hos Papiravisen der utfordringen er alt går ann

Bestillings kort til en jubilant

Har fått bestillingskort til Mette som fyler 50 år. Har brukt ark fra Maja design, kun ett mønsterark de er nemlig dobble slik at jeg har brukt både fram og bakside på dette kortet. Blomstene og sølv hjørnet er som vanlig fra Wild Orchis craft. Bilde er digitalt fra Made by Janet på Etsy. mette er stanset ut med Olivia fra Quik Kutz, hjertet er også derfra. Hos Papiravisen har de utfordring der alt går så kortet mitt deltar der.
Enkelt pyntet inni ed stempetekst fra Papirloftet.

2 nye lyslykter

Har endelig klart å holde i en heklenå igjen og resultatet har så langt blit 2 nye lyslykter. Er allerede solg til en på jobb:-) Holder på å dekorere en del lys, har fått bestlling på 24 stykker så langt + 6 som allerede er levert. Så det er nok å henge fingrene i.

mandag 12. november 2012

Candy hos Papirplaneten

Papirplaneten har lagt ut en FLOTT GIVEAWAY i bloggen sin.Klikk her for å lese mer. Varer fram til 24.12.12

Sjokoladekort til en mann

Hos Thats just so cute Som er en av mine favorittutfordringssblogger har de nå en utfordring der man skal lage noe til en mann. Jeg har latt meg inspirere av sjokoladekortene som nå har blitt så populære å lage, men jeg har laget eget design på mitt. Kortet er til min mann som snart fyller år og han er veldig glad i Mokkatrøffel. Så etter litt feiltenking og feilskjæring endte kortet mitt opp slik med plass til 2 sjokolader. Papiret som er brukt er fra Bo Bunny og jeg har brukt en tannhjuldies fra Spellbinders. Bilde av bilen er fra ett mønsterpapir jeg ikke vet hvor kommer fra. Teksten er fra Kort og godt. Brukt litt rød washi taipe og pyntet med knapper.

mandag 29. oktober 2012

Kort & Godt Hobby feirer

De har en ny blogg som de gjerne viser fram her. Ta en titt innom og se. De gir bort en megastor candy:-)

lørdag 27. oktober 2012

Heklet lyslykt

Har sett i flere blogger at noen har heklet lyslykter. Fant ut at dette måtte jeg teste ut også. Tok ett tomt syltetøyglass fra Nora ett nøste med babyull fra gjesdal og en heklenål og la opp ett passende antall luftmasker. Resultatet ser dere her:-) Bildene viser samme lykt med og uten lys.

Ny deilig ull jakke

Eline vokser og trengte en ny ulljakke. Opskriften er fra "Smart til barn" fra Sandnesgarn. Jeg har strikekt i Vestlandsgarnet fra Gjestal. Det erett godt garn og strikke av og blir pent etter vask også. Er ikke så enkelt å få Eline til å ære rolig når det skal fotograferes nye klæ på så bildene ble ikke helt perfekte.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...