mandag 27. juli 2015

Ikke koselig besøk

Er ikke alle besøk som er like hyggelige. Fikk beskjed fra en oppskjørt nabo om at det var krøpet en orm inn i garasjen vår, samtidig hadde hun observert en på vei ned til rekkehusrekka vi bor i fra garasjene. Kattene ( 2 stk) hadde tydeligvis irritert den. Den lå på platingen hos naboen og freste noe veldig. Den ene katten lå rolig max 1.5 meter unna og så på den.
Vi ble for øvrig enige om at det var kun en orm etter at vi hadde kjørt ut bilen og  sjekket garasjen vår.


                                    
 Ble en diskusjon om det er huggorm eller ikke. Så hvordan orm det er vet vi ikke.

lørdag 25. juli 2015

Gutte kort

Mitt DT bidrag til Barnemix for juli var ett stempel jeg ikke kunne velge selv.
Stempeltrykket er fra Polka doodles.

Mønsterpapiret er en rest fra reste permen. Gratulerer diesen er fra Kaboks.
Vimpel diesen er fra Joanna Sheen.

Vil du se mer av sommerinspirasjonen flere i Teamet har laget sjekk her

fredag 17. juli 2015

Nye lyslykter

Har laget meg 2 nye lyslykter. Denne gang i grener fra hytta vår og tomme Nora syltetøyglass.
De er laget litt forskjellig. På den første tredde jeg ståltråden rundt pinnen bare en gang mens på den andre jeg lagde tok jeg den to ganger rundt hver pinne.
Den siste ble fastere og tettere men var så avgjort den første som ble litt løsere som ble fines når vi tente telysene og det begynte å mørknes ute.

mandag 29. juni 2015

Enda ett nytt kort denne gang babykort

Det har dukket opp en liten jente i slekten som skal ha gave og ad må det jo være med kort.
Mønsterpapiret fra Basic Grey har jeg hatt i mine gjemmer lenge, jeg synes det er så nydelig. Det passet perfekt til ett baby kort til en jente. Stort sett all pynten minus charms smokken og de hvite snurre blomstene(kort og godt) er fra Wild Orchid Craft. Sommerfuglen er en dies fra Wild Rose Studio. Har sett flere som bruker slike skjøre sommerfugler så jeg måtte bare kjøpe meg en dies jeg også, det til tross for at jeg har mange fra før av (dies og punchere) men ikke slik type :-)
Motivet husker jeg ikke hvor kommer fra.

 
Deltar hos
der alt er lov begge steder.

Ett herre kort

Har laget et kort til min bror som har hatt bursdag.
Papir fra restebunken. Bilde er fra Janet sin etsybutikk. Osteklut, trestjerner , raindrops. Til en tøffing er sttempel fra Panduro. Blomstene på innsiden av kortet er dies fra Marianne Design.

 

 
Deltar hos
 Papirlosjen der alt er lov.
Og hos
Papirplaneten der også alt er lov.
 
 
 
 

onsdag 24. juni 2015

Clean and simpel

Jeg har laget ett clean and simpel kort etter denne skissen. Syntes kortet som var laget til denne skissen var så fint så ble inspirert selv.
Jeg har brukt runde søm stempler fra Prima, sommerfugl dies fra Wild Rose studio. Gratulerer er dies fra Kaboks. papir fra Lily of the valley. de små blå sirklene er laget med hullmaskin .

 
Veldig enkel pyntet innside
 

Deltar i disse utfordringene:


lørdag 20. juni 2015

Kort med hjerter

Juni oppgaven som DT i Barnemix var bruk hjerter. Her fikk vi velge stempel selv fra Stitchy Bears der jeg valgte meg dette stempelet som jeg syntes passet godt til oppgaven.

Vil du se hva jeg har brukt finnes det flere detaljer her hos Barnemix.

onsdag 10. juni 2015

En liten og søt kosekanin

Har heklet en liten kosekanin som jeg ble inspirert til å hekle av en av de andre medlemmene på gruppa Skaperglede på facebook.
Oppskriften finner du HER .
Jeg prøvde å hekle min litt mindre da den skal gis i gave til en ganske nyfødt jente :-)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...