onsdag 26. november 2008

Litt vinterstrikk


Her kommer bilder av 3 av høstens strikkeprosjekt, har litt fler men enkelte ting tar flere uker (mnd) før de blir monterte.
Eline har ny dress og trengte jo da selvfølgelig lua, hals og votter som matcher dressen.
Vottens skulle ha vært ferdige nå, men når jeg skulle strikke tomlene oppdaget jeg at jeg hadde klart å strikke 2 høyrevotter. Strikker selbumønster med samme mann og konebord som på lua så da var det bare og begynne og rekke opp igjen ned til vrangborden.
Må innrømme at jeg flira godt når jeg oppdaget hva jeg hade gjort.
Den blå halsen er strkket av resten av garnet etter kjolen jeg strikket til Eline tidligere i høst. + at jeg måtte skjøte på med litt mørkeblått da det ikke var mer garn igjen.
Den er det en liten Eline venn som fikk i dag.

Og helt riktig kjolen er ferdig montet og presset men det skal aplikeres en stor blomst på siden av den og der er bare viselinet foreløbig blitt kjøpt inn. Men vinteren er lang så ullkjolen vil nok bli ferdig før vinteren komme for fullt.

1 kommentar:

Unknown sa...

You can imagine that within such a context, wearing diamonds or other flashy embellishments is not at all frowned upon or even omega replica sale uncommon. I say this because more than ever, here in Hong Kong, wearing a timepiece for men with diamonds seems to make a huge amount of sense. Back at home in the United States, you need to be a replica watches sale very special kind of person to wear a watch with diamonds. In fact, many dedicated watch lovers in America wouldn't dream of dressing up a fine and rolex replica uk complicated "horological mechanism" with precious stones. Yet here in Hong Kong, the world's breitling replica sale biggest watchmakers all take their most impressively complicated timepieces and rolex replica sale add even more to them by decorating their cases and breitling replica sale dials with diamonds and other precious stones.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...