lørdag 14. juli 2012

Ferie strikk

Har ventet lenge på å få begynne på disse sokkene. Når det er ferie er det lov å begynne på små prosjekter selv om det man holder på med ikke er ferdig. Og jakka til Eline går ikke sin vei:-) Hadde en del Rauma garn liggend etter å ha strikket russer sokker for noen år tilbake. Tenkte dette ville bli fint til disse sokkene. Og for de som lurer nei, har kke sydd mer på løperen min men har fått tegnet blomstene på dobbelt vliselin, strøket over på stoff og blomstene er klare til å bli sydd på når resten av løperen er klar til det:-).
Tror det kan være greit å ta frem den gamle magnet platen jeg har. Har virkelig vært ett godt hjelpemiddel når jeg strikket duker for maaaaaaaange år siden.
Orange blomster!

4 kommentarer:

Siri sa...

Hei og takk for veldig koselig kommentar! Du er jo godt i gang med mønster på sokkene, du! Jeg synes sokker går greit, men tommeltotter på votter er kjedelig og mye verre å få til. Men trening hjelper, ja. Den magnetplaten har jeg verken sett eller hørt om før. Har du mønster på den? Det så litt smart ut. Hvor får man tak i en slik en tro? Hilsen Siri:-)

Cornelia sa...

Helt fantastiskt fina sockar! Garnet ser härligt gosigt ut!

Ha en skön söndag!
Klem fra meg i Sverige!

Lisbet sa...

Hei siri. Den ble i sin tid kjøpt hos Atelier Margaretha. Vet ikke om de fortstat har den da:-)

ByKirsti sa...

Hvor ser det fint ud! Jeg synes det er super svært at strikke med flere farver!

Tak for kigget! Kig forbi min giveaway hvis du har lyst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...