tirsdag 30. juli 2013

Litt nyttig til kjøkkenet

Det ble litt bom med sokker (kommer innlegg senere) og votter jeg skulle strikke i ferien. Hadde feil oppskrift og fikk ikke tak i garnet (til sokkene) slik at jeg plutselig var uten noe å ha i fingrene med på hytta. Men alt bommulsgarnet mitt befant seg der (pga flyttinga vår) så jeg stupte opp i de 2 platkassene jeg har med bomullsgarnrester. Der fant jeg dette lyseste blomstergryteklutparet. Noe jeg må ha heklet for 15 år sidene eller deromkring og der har det ligget siden :-)
Fant rester i Mandarin Petit og heklet ett par i sterk gul.. Midtstykkene var faktisk ferdig heklet så planen for lenge siden var egentlig å hekle flere par.
Har også blitt smittet av Facebookgruppa Skaperglede så har vært på Søstrene Grene og handlet 2 nøster bommulsgarn som jeg strikket oppvaskkluter av. De ensfargede skal bli gave med oppvaskhåndkle til.

2 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Flotte kluter og det er alltid kjekt å ha - eller ha liggende i tilfelle det skulle være behov for en liten gave eller noe! :)

Mye flott du lager :D

Ha en fin dag,
Eli Kristin

Cornelia sa...

Härliga pannlappar i sköna färger!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...