lørdag 15. februar 2014

Kjole i Kauni

Det ble plutselig i fjor en gang snakket veldig mye om Kauni garnet. Var spesielt en innfarging som var veldig populær. Jeg fikk veldig lyst til å prøve garnet så jeg bestilte en av typene for å strikke kjole ti Eline. De hadde ikke inne den fineste så jeg måtte velge en annen fargeskala. Kaunin har veldig lange fargeskift. Hadde sett meg ut denne kjolen fra Garnstudio.
Begynte rett for påske i fjor og den ble ferdig ikke så lenge etterpå. Men pga at vi skulle flytte og at jeg ble syk lot jeg den ligge på hytta (der den var blitt ferdig) til ut på høsten i fjor. Da ble den med hjem og knapper ble sydd på. Sommerfuglene hadde jeg liggende på hytta og Eline ville ha de sydd på kjolen.
Bilde av Eline med kjolen på er tatt i dag når hun stod på skøyter inne på ett av kjøpesenterne i nærheten.


1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Så fin :)

Ja, det var veldig moro med kurs, alltid fint med litt påfyll!

Her har det snødd som bare det i hele dag, men så i ettermiddag begynte det å regne. Og det har virkelig pøsregnet....så nå forsvinner snøen.
Ha en fin kveld,
klem Fredrikke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...