lørdag 28. juni 2014

The East Wind for Barnemix



Jeg har dekorert en brun papirpose med stempelet Christmas morning fra
The East Wind for Barnemix.
The East Wind har utrolig mange flotte digitale stempler så ta deg en tur innom

Når jeg starter på ett kort der jeg bruker stempletrykk som skal fargelegges finner jeg selvsagt aller først stepelet elelr stempeltrykket jeg vil bruke. Jeg finner altid papirer før jeg begynner å fargelegge slik at jeg får fargene i trykket til å passe godt til papirene jeg vil bruke. Så her har jeg funnet frem hovedparten av det jeg vil bruke.

Her er litt bilder underveis til ferdig produkt

Ferdige resultatet ble slikt:
For å kunne dekorere posen slik har jeg gjrot og brukt:


Kulene og Stjernen er fargeliagt med gul farge og jeg har hatt glitterlim i farge Icicle
på kulen og stjernen for litt ekstra glittring.

Ferdigkjøpt brun papirpose.
Diesene På ramma er Spellbinders Frameabilities,
på baksdien rundt teksstepmplet er det brukt SpelbindersNestabilities og Spellbinders Nestabilities.
Blomsten er fra Wild Orchid Craft. 
Teksstemplene er fra en stempelplate med flere stempler fra Storyteller.
Papirene jeg har brukt på bakgrunns arkene er: Basic Grey Jovial snowball og October Afternoon Cherry Hill: Recipe Box.
Arket som er brukt til rammene rundt motiv og tekststemplet er fra restehaugen og det vet jeg ikke hvor kommer fra.

Da vil jeg bare anbefale der en tur innom Barnemix for å se hva de har å by på.







1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Så fin pose du har dekorert :)

God lørdag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...