onsdag 5. november 2014

Tova votter og deilige tøfler eller sokker om en vil

Eline trengte nye tova votter og etter ett par mislykka forsøk i vinter med garnet Kauni ble det brukt 3 tråds garnet til Nøstebarn. Jeg bruker også oppskriften fra Nøstebarn.
Disse ble perfekte! De ble pyntet med en ugle jeg fant oppskrift til på nette en tidlig lørdagsmorgen i september den var på engelsk men det hindrer en jo ikke alltid. Etter å ha blitt ferdig med den kom jeg over denne på Garnstudio.no. Men tror det var den at den var flat som gjordet at jeg falt for den :-)

Tøflene med det klingen fine navnet Bestemors tøfler. Oppskriften fant jeg gratis her hos Sandnes garn. Mine er strikket i Fjell sokkegarn og er en julegave :-)

2 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

KJempefine votter og sokker:-)
Gode og varme..og superfin julegave!
Ha en fin fin uke!

KLem Laila.

Kort og Søm sa...

Kjempe fine :)
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...