mandag 26. januar 2015

Nye puter

Det er bare å innrømme det: Det er moro å sy igjen. Men hvordan jeg skal få tid både til papirhobby og søm det er en helt annen sak :-)
Mønsteret har jeg funnet i Quiltemagasinet nr. 2/2013. Der er det laget løper og en firkantet duk. Jeg synes det ble for bredt med 2 hjerteruter i bredden så jeg valgte heller å sy to store puter.
De er 50 x 50 cm store. Planen er å bruke de inne i vinter /våres og så muligens ute i hagemøblene  vi har på stue terrassen. Utemøblene er mørk blå så de vil passe perfekt der.


5 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

KJempefine!! Moro å sy noe til seg selv:-) Kjekt med flere hobbyer:-)
Ønsker deg en fin og kreativ uke med sømm eller korting!

Klem Laila.

Kort og Søm sa...

Kjempe fine puter :)
klem

Lisbeth sa...

Kjempeflotte :) Skulle ønske jeg var venn med symaskinen ;)

RitaK sa...

Hei Lisbet :-) Du er den heldige vinner av min blogghopp-premie. Send navn og adresse til meg på mail rita.kjolvang@gmail.com eller skriv det i kommentarfeltet under innlegget på bloggen min, så kommer premien din i posten. klem fra Rita

Begonvilli Ev sa...

The colors are very nice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...