søndag 13. mars 2016

Strikkede påskekyllinger

På skaperglede på facebook er det en utfordring vær måned. Nå i mars var det fargen gul.
Jeg husket jeg hadde mer igjen av garnet etter å ha strikket disse kyllingene våren 2012.
De ligger på hytta og jeg husker jeg tenkte at jeg skulle hatt noen til. Derfor vard et bare å leite etter oppskriften igjen som er gratis og ligger på Garnstudio sine sider.
Strikket i garn jeg fikk for mange år siden. Det heter daina og er akryl/poliester og er fra Spania



3 kommentarer:

Siri sa...

Takk for en trivelig kommentar! Riktig så fin lue og artige påskekyllinger:-) God påske - litt på forskudd:-)

Lisbeth sa...

Har enda ikke klart å finne noe til mars utfordringen vår.... Det ligger noe okergult nepal på lur, men vet ikke hva det skal bli av det ;) Kjekt å få brukt det opp iallfall :)

Blogger sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...