tirsdag 3. mai 2016

Guttekort med stensil

Har dekorert en papirpose der jeg har prøvd meg med en stensil med stjernemønster. Ser jo så mange bruker det så må jo prøve litt jeg også.
Her har jeg stemplet med globustempel rett på mønsterpapiret og noen piler rett på stjernene nederst til høyre. Stjernestemplene er fra North Star. Dieser far Tim Holts.. Tekststemple er kjøpt på Panduro. Knapper fra venner som har arvet de til meg :-) Metallpynt Kort hobby. Motiv fra Dixi Craft.




Deltar hos scrappelyst der de vil se bruk av stensil.

3 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så tøft :)

Eli Kristin Magnussen sa...

Flott! Kjekt å prøve nye teknikker! :)

Katrine E. Bråten sa...

Stilig pose! Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst, veldig fint om du linker tilbake til oss ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...