søndag 24. september 2017

Scrappemesse Lillesrøm

I helgen har det vært scrappemesse på Lillestrøm. Der var jeg på lørdag og fikk både handlet og kost meg sammen med de andre og laget kort og dekorert en sjokolade eske.
Sjokoladen var gave til en håndballtrener så den fikk håndballmotiv og ark.
ellers ble det ett vanlig kort og ett posekort. Det var dette jeg rakk for det ble mye skravlings og handling i noen timer før en fant plassen sin. Traff ett par stykker som jeg kun treffer på treff og det er superkoselig.





Tok noen plastikduppeditter oppå noen av ballene .

Deltar i utfordring hos Papirdesign der de vil se bidrag med minst 2 farger.
Her er det brukt 2 gråfarger og rosa .




2 kommentarer:

Hilde sa...

Jeg var også innom messa en tur i går, hyggelig med kreativ påfyll. Takk for ditt bidrag til vår utfordring! Flott kort.

Renate sa...

Flotte kort!
Skulle gjerne vært på messa jeg og...
Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
DT- Renate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...