fredag 12. januar 2018

Det dukket plutselig opp fra kurven med det rare i en oppskrift på pulsvanter med ugle. De skulle strikkes i fritidgarn og på kaldloftet vårt har jeg ett lite lager med garn og derav noen nøster med fritidsgarn. Så mens jeg ventet på garn bestilt på nett til en lue jeg skal strikke til en utfordring på skaperglede på facebook jeg har deltatt i stort sett hver mnd i noen år, ble det ett par pulsvanter. Jeg trenger vel ikke å si at jakka jeg strikker til meg selv i garnet sterk og oransj i bunnfarge blir ikke prioritert :-) Den må vente! Og ja jeg har strikekt ca 25 cm på bolen da så har kommet ett stykke på vei
Disse pulsvantene finnes i temahefte 31 fra Sandnes garn, strikket i fritidsgarn på pinne nr 5,5.






1 kommentar:

Scratch sa...

Så kule pulsvarmere! De likte jeg veldig godt! ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...