torsdag 28. juni 2018

Fargerik jakke

Ettersom jeg snart er ferdig med en enda mer fargerik jakke til meg selv kunne jeg jo vise frem den siste jakka jeg strikket til meg selv. Har strikket flere jakker til meg selv som aldri har blitt blogget, så selv om denne har vært i bruk 2 vintre får jeg o vise den frem .
Fant mønsteret i ett gratisblad som har fulgt med ett ukeblad sommeren 2015 tror jeg det var. Ergerlig for finner jo ikke bladet igjen nå :-(
Synes rundfellinger ofte blir store rundt halsen og denne er også litt større enn jeg egentlig setter på. Har i tankene at jeg muligens skal hekle en fastmasekant rundt hals og knappestolper også da selvsagt :-) Denne er strikket i Drops Alpaca. ett nydelig garn å strikke med og ha på seg. Har strikket flere i dette garnet tidligere og er ikke fornøyd med hvordan det blir ved vasking. Så om det blir for hånd eller maskinvask senere det får jeg se på.

Fargen er litt mørkere enn bildene viser. 




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...