lørdag 18. august 2018

Bare så utrolig fornøyd med den nye jakka mi.

Strikket denne koften til min mor i fjor og satt igjen med en del restegarn av garnet Sterk fra Du store alpakka. Noe var de mye igjen av og noe lite. Jeg fant etter hvert Femini jakka (mener det er ett Sandnes mønster) som jeg kunne tenkt meg å bruke opp restegarnet på. Valget falt på oransje bunnfarge da jeg synts den passet best til restegarnet. Ettersom det ikke var mye igjen av alt kuttet jeg ut mønsteret nede på bolen og ermene. Da hadde jeg nok av alle fargene til resten av mønsteret. Nå skal jeg bruke restene a restene til sokker etter hvert(tror jeg). Hører at garnet nupper men ikke på alle, så det blir spennende å se. Utrolig lett og behagelig garn å ha på seg.
Jeg er litt til og fra når det gjelder rundfellinger og rageland ettersom jeg IKKE liker det når ermene blir for lange evnt for kortet. Men på min egen jakke fikk jeg de PERFEKTE!



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...