søndag 27. januar 2019

Kort til tvilling gutter

Blir født noen tvilling gutter i morgen og de må jo ha kort!
Har brukt digital stempel fra Mos digital pencil "spit Happens". Jeg er ikke så veldig god i word men klarte å få snudd det slik at de sitter mot hverandre, klipte det også litt så jeg fikk de "satt sammen" på en måte. Dette har jeg aldri gjort før, så ble veldig fornøyd med at jeg i hvert fall fikk satt de sammen slik. Har brukt mønster papir fra papirdesign og Fab Scraps. Bokstavene er Kort og Godt dies og stemplene i hjertene på innsiden er også derfra. Vaskelappen er Papirloftet. Klessnoren er dies fra Nelli Snellen. Metall fra Korthobby. Blomstene er fra Wild Orchid Craft. Hjertene på innsiden er fra Spellbinders og kanten på papiret på skrivesiden  er laget med en hjerte puncher fra Martha Stewart. Bingobrettene er funnet på nett.





Deltar i utfordring hos Scrappiness Som har utfordring nytt og spennende. For meg var det nytt å snu stempeltrykket og klare å sette de litt sammen. 


3 kommentarer:

Gracielalife Design - by Graciela sa...

utrolig søt kort, og speilbilde stempling er så gøy! takk for at du deltar hos Scrappiness.
DT Graciela

Line sa...

Så nydelig kort. <3 Herlig motiv.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness. Lykke til. :-)

Klem DT Line

Maya sa...

Så flott kort!
Og stilig å sette sammen stemplene :)
Takk for at du deltar hos Scrappiness,
Dt-Maya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...