fredag 28. juni 2019

Strikkede kluter - gavestrikk

Har strikket noen kluter igjen. Denne gang har jeg strikket til en spesiell person så dette vil bli gave.
Den grønne er oppskrift fra Drops/Garnstudio. De 2 andre har jeg funnet mønstere på gensere. Det er faktisk veldig moro å kunne bruke ett mønster til noe helt annet. Den lys blå liker jeg mønsteret på veldig godt har strikket den tidligere også, men her må jeg hele tiden følge med ettersom jeg ikke klarer å huske gjentagelsene omgang for omgang. De 2 andre er superenkle å huske mønsteret på så de strikkes litt fortere. Strikket i Hobbii rainbow 8/4. Synes garnet var litt stivt å strikke med ( merket ikke det når jeg heklet av det) Pinne nr 3. MEN dette er så langt det beste garnet jeg har prøvd av de som kan kjøpes i dag som tørker opp mest vann fra benken.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...