mandag 26. august 2019

Ett kort til mann denne gang, stjerner stjerner og stjerner

Har laget ett kort der jeg har prøvd meg med lag på lag. Fant en bit med strie og syntes det var morsomt å bruke i tillegg til papirbitene som er i diverse størrelser. Fant frem bildet som er fra Studio Light o skulle elte etter passende papirer. Da fant jeg bitte litt rest far ett ark og oppi den plastlomma med den lille resten lå det litt til. Er så fornøyd med at jeg fikk brukt opp det papiret. tagen fant jeg også sammen med papiret og på baksiden av den har jeg tidligere stemplet litt stjerner i forskjellige farger, noe jeg ikke har vært fornøyd med så jeg stanset heller ting ut på fremsiden av papiret. derav tagen jeg fant som tidligere da er stanset ut :-) moro når man får brukt opp litt herfra og derfra. Stjernesirkelen , stjernene og teksten er fra papirdesign. Ble veldig enkel innside men fikk brukt opp den minste papirbiten som var igjen. Teksten er stanset ut i mosegummi og stjernesirkelen er festet med 3.de teipe.



Deltar i disse utfordringene :
Nordsalten hobbyklubb der de vil se lag på lag.
Kreativ scrapping og Scrap the rainbow der alt er lov hos begge.


4 kommentarer:

Jorunn`s scrapperier sa...

Herlig bilde du har brukt og flott med stjerne sirkel diesen du har brukt. Et skikkelig maskulint kort
Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow DT Jorunn Elin

Ida Kristin sa...

Stilig kort! Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping. Hilsen DT Ida Kristin

linda sa...

Råstilig, digger alle stjernene, elsker stjerner ;)
Takk for at du deltok i augustutfordingen til Kreativ Scrapping. :D DTLindaS

Anita Lise sa...

Så stilig kort til mannen! Tusen takk for ditt flotte bidrag til utfordringen vår i NSHK :)
DT Anita Lise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...