onsdag 11. desember 2019

Melkehjerte med dekorasjon

Jeg har laget ett hylster til å ha rundt en melkehjerteeske. Jeg fant noen papirer og motiv i en liten plastpose i en mappe med juleark, tenkt som kort. Men på søndag hadde vi juleverksted med min datter og hennes venninne. Planen var at de i tillegg til litt annet kunne dekorerer en sjokolade eske.
Min datters venninne ville men min datter ville ikke så da fant jeg ut at jeg kunne dekorerer hennes eske :-) Så da brukte jeg det av papirer og motivet jeg hadde funnet, greit å bli kvitt det! Litt juks har brukt ett ark fra Maja design som matte helt nederst, de andre papirene har jeg ikke kontroll på lenger. Diesene som er brukt er fra Marianne design, Kort og godt og Nelli Snellen. Gledelig jul er ett stempel fra Kaboks.

Deltar i disse utfordringene:
Hobbygarasjen der det er bruk av dies
Scrap the Rainbow der de vil se Jul og bruk av dies
Nordsalten Hobbyklubb vil ha jul med engler eller juletre og det er en liten engel med om ikke som 
hoved motiv :-)
Scrappelyst som rett og slett vil se jul

5 kommentarer:

Tone K. sa...

Kjempeflott kort Lisbet! Herlige detaljer :)
Tusen takk for at deltar på Hobbygarasjens utfordring :)

Jorunn`s scrapperier sa...

Så nydelig pyntet og lurt ide å lage en hylse til esken
Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
DT Jorunn Elin

Papirhula sa...

Kjempe flott melkehjerte-eske! Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb! Klem fra DT Anita :-D

Hege sa...

Nostalgisk og nydelig melkehjerteeske.
Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Jeanett sa...

Veldig fin eske :)
Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NSHK.
-Jeanett.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...