onsdag 25. mars 2020

Guttekort i kraftige farger

Nå var det på tide med ett kort til en i hankjønn igjen. Blir mye jente relaterte kort.
Har laget ett i kraftige farger, der jeg har brukt  6x6 ark og litt rester etter det. Står ingen navn på de så noe produsent vet jeg ikke. Men motivet er  fra Stamp A Hooot.
Gratulerer er Kaboks dies. Stjernene er fra en stjerne bord dies fra Frantic stamper.  Vimplen er jeg usikker på er original i hvert fall.
Dette kortet er laget med en dies fra Studio Light denne har jeg denne gang brukt enkel og puttet en tag mellom kartongen og bakside papiret. Gjordet det enekl og stanset ut hoved diesen i ett grønt mønsterark som jeg limte på baksiden og som jeg ikke pyntet.
tagen kan dyttes helt inn.



Deltar i disse utfordringene: 
Hobbygarasjen  der de vil se fargerikt!
Scrap the rainbow som vil se fargerikt til barn.
Nordsalten hobbyklubb som vil se kort til barn


2 kommentarer:

Jorunn`s scrapperier sa...

Så flott form på kortet og veldig fargerikt
Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
DT Jorunn Elin

Jorunn`s scrapperier sa...

Fargerikt og flott kort.
Begalger at vi ikke oppdaget feilen for dagen etterpå ang linken vår. Du er tatt med i trekningen hos Hobbygarasjen sin blogg
DT Jorunn Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...