søndag 22. november 2020

Vintage julekort

 Har laget ett vintage julekort med papirer 6x6 inc fra Studiolight.Jeg synes det er utrolig vanskelig å bruke slike ark med mønster på denne måten , men ble fornøyd med kortet etter hvert. Motivet husker jeg ikke hvor kom fra men har vært i mine gjemmer de siste årene. Hjorten er en av mine dies jeg er veldig fornøyd emd den er far Rayher ( er i 2 pk en litt mindre også). Blad og kongeler er far Marianne design, snøfnuggene er dies som fulgte med ett blad en gang.  Stempeltrykk på utsiden er Norsk stempelblad og innside er North Star design. Baksiden er ett Dixi craft stempel, jeg bare måtte ha når Bikuben fikk det inn. jeg tenkte baksiden slik jeg har gjort her med en gang. Så da ble det en omvei hjem fra jobb og handling :-)





Deltar i disse utfordringene: 

Allsort Challenge #599 They will see santa, elves or angels

Creativ Fingers  # 197 Anything goes




3 kommentarer:

brenda sa...

A lovely traditional Santa on your pretty Christmas card, many thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

B x

Mervi sa...

Beautiful vintage santa image, lovely card!
Thank you for sharing at Allsorts;-))m

Mari sa...

Such a lovely Christmas card. Thanks for joining us at Creative Fingers.
DT Mari, my blog Ittetehty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...