onsdag 21. juli 2021

Kjole, bukse og bluse til dukker

 Har e mann som joobber i barnehage. Der trente dukkemammaene og pappaene en ny dukke. Den til høyre ble innkjøpt hos Aktivum som ligger i Rælingen. jeg leita i mitt store skap med masse stoffer og fikk sydd en ny kjole og ett sett med bluse og bukse til.  Forøvrig rester etter klær jeg sydde til min datter for noen år siden. Litt stort til denne dukken, men de har litt forskjellige dukker i bhg og ungene bruker tøyet mellom dukkene så bedre å sy det tilpasset babyborn for da passer det til de fleste av dukkene på hans avdeling. Jeg bruker altid borrelås for å lukke plaggene med for det klarer små hender å lukke opp og igjen selv. Brukes det vasnkelige knapper gidder de ikke bruke tøyet.




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...