søndag 26. juni 2022

Roser og sommerfugler med favoritter

 Det ble  ett nytt rundt kort av Stamperiapapir. Roser og sommerfugler passer jo godt nå til sommeren.

Hos Scrappelyst har de en utfordring som går på favoritter. Her har jeg brukt time for the og Korthobby sine dies som er en stor favoritt hos meg og perfekt til runde kort jeg er gllad i å lage. Jeg er også glad i sommerfugler og samlingen i både dies og stempel er stor på det. På dette kortet har jeg brukt sommerfugl dieser fra All Occasion ( små , Quikciuts ( utsiden ) og Spellbinder(baksiden gratulerer er dies fra Kaboks. Blomster Wild Orchid craft.

                                            



Favoritter :-)




Deltar med kortet mitt i disse utfordringene:
Scrappelyst som vil se favoritter
Creative Finger Challenger #234 Anything goes
Ally's Angels chelleng #59 Anything goes


1 kommentar:

Heidi sa...

Så flott kort! Fint å se kort som ikke er firkantet :-) Tusen takk for bidrag til utfordringen hos Scrappelyst :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...