søndag 3. juli 2022

Test av nytt sommerfugl stempel

Ønsker meg ett litt større sommerfugl stempel og det fany jeg hos Hobbykunst  . Med jevne mellomrom prøver jeg meg på egne bakgrunner. Bakgrunnen stempelet er stemplet på ble jeg ikke fornøyd med men jeg testet stempelet mitt første gang på den og synte sommerfuglen ble veldig fin. Ble da ett veldig enkelt Clear and simpel kort. Bakgrunnen er laget ved hjelp av distress ink. Tekst stempel fra Huldra designstudio



Deltar i disse utfordringene:
Creative fingers # 234 and Ally's angels #59  Anything goes
 
and 

3 kommentarer:

Loll sa...

Beautiful colours for your watercoloured butterfly Lisbet! Thanks for sharing with us at CAS Mix Up!

Bonnie sa...

I love the rich colors of this beautiful butterfly, Lisbet! The feather makes a lovely background! Thanks for joining us at CAS Mix Up!

nancy littrell sa...

Pretty watercolored butterfly for your Things with Wings CAS card, Lisbet. So pleased you joined us at CAS Mix Up. Hugs..Nancy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...