mandag 27. mars 2023

Jaktvotter, votter, sjal og pulsvanter





 Går litt dårlig med oppfølging på bloggen men her er litt strikking . Jaktvottene er designet av Vivi og gutta strikket i Vestlandsgarn ( gave). Endelig ble det min tur til å få ett par  fine Mariavotter også designet av Vivi og gutta, disse er strikket i Sølje fra Hillesvåg. Pulsvantene er strikket i Cool Cookie fra Gjestal (gave). Jeg har observert at sjalene jeg bruker i halsen om vinteren begynner å bli stygge, kjøpte garn på tur til Kiel i romjulen og fikk strikket meg ett nytt Haruni sjal. Det må settes opp med nåler, men for løyeblikket har jeg ett kne som ikke fungerer så bra så det får vente, trenger ikke dette før evnt høsten igjen :-) Dette er en gratisoppskrift som ligger på Ravlery





 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...