torsdag 29. desember 2016

Ett julekort til i år

Da er jeg endelig ferdig med julekortet jeg har brukt ca 2 uker på å få ferdig.  Mønsterpapir fra Lili of the Valley. Julestjernen og bladranken har fått ett lag med snømaling med glitter. God jul diesen er fra Scrapemagasinet og er stanset ut i sølvglitrende papir. Fuglene er brun så den fikk også ett lag med snømåling. Bildet er fra ett klippeark men jeg er usikker på hvilket merke.



Deltar i utfordringer hos:
Papirlosjen  der de vil se jul/vinter
Kort O Mania der de vil se jul
Simon Say Stams der alt er lov



5 kommentarer:

Lin sa...

Your sepia colors really highlight the fun antique image and your pretty embellishments, Lisbet! Thanks for sharing your work with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

Min hobbyverden sa...

Nydelig julekort!
Tusen takk for at du deltar på jul/vinter utfordringen hos Papirlosjen!
Smil fra DT-Ane Lene

Frk. Bogstad sa...

Flott julekort ♥
Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring.
DT-Audhild :)

Kort og Søm sa...

Så fint dette kortet var.

Godt nytt år til deg!

(Ps, har ikke vært så flink til å legge igjen kommentarer jeg heller,
men nå er det jo et nytt år med nye muligheter :)

Sissel sa...

Lekkert julekort du har laget.
Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
Klem fra Sissel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...