tirsdag 21. august 2018

Nytt kort : Kjære brudepar

Bryllup snart i familien og det lages bryllupskort. Bildet er Maja design sitt og det er brukt papir far Maja design og papirdesign. blomster og due fra Wild Orchid Craft. stempeltrykk far Nork Stempelblad og Kort og Godt. Kakeserviett dies fra papirdesign. Bladdies er Rayher sin og hjertene på høyre klaff kommer fra skulle jeg gjerne husket, så hvis noen kan hjelpe meg er jeg veldig takknemlig. Kjære brudepar er kaboks sin dies, den er uten skygge så her måtte jeg være kreativ og lage skygge selv. Gjorde det ved å tegne rundt selve diesen og klippe ut. Synes det ble veldig bra jeg da.  Baksiden fikk ett annet papir da jeg ikke hadde mer igjen av mønsterpapiret som var brukt, stemplet navnestempeleet mitt i en hjerte dies fra Ebay.






Deltar i disse utfordringene:
Kreativ scrapping som vil se baby/ bryllup
Papirlosjen der alt er lov
Scrappelyst der de vil se dies

6 kommentarer:

Hege sa...

Kjempefint bryllupskort.
Nydelige duse farger.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Scratch sa...

Nydelig bryllupskort!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

DT Linda

Ann Kristin sa...

Nydelig, sart bryllupskort! Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

gosti sa...

Vakkert bryllupskort i lekre farger:-)
Takk for at du scrapper sammen med oss i Kreativ Scrapping.
Hilsen fra Sigrid

Monica Langedal sa...

Nydelig bryllupskort med masse flott pynt! Heldige brudeparet som får dette. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Alt er lov. DT Monica

Annelen sa...

Nydelig bryllupskort i duse farger. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Alt er lov.
DT-Annelen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...