lørdag 8. desember 2018

Gave til en langtidssykemeldt

Min mann har en kollega som kommer tilbake i 40% stilling etter å ha vært langtidssykemeldt etter ett arbeidsuhell. Og når legevakta heller ikke ser all skaden så gikk det som det gikk, ble langvarig syk. Jeg dekorerte en hjertesjokolade eske han skal gi henne som en liten velkomstgave.
Har prøvd meg på lag på lag og har brukt papirer fra Papirdesign og Studio Light. Motivet er også fra Studo Light. Klem er dies fra Kaboks, fuglene og den utstansede kakeservietten er ukjente. Trepynt fra søstrene Greene og blomster fra wild Orchid craft.





Deltar i denne utfordringene med esken min: 
Papirlosjen der alt går.

2 kommentarer:

Katrine sa...

Så flott denne ble Lisbet og jeg er sikker på at gaven vil falle i smak :)

Min hobbyverden sa...

Så hyggelig, jeg vet alt om å være langtidssykmeldt, så denne blir garantert satt stor pris på.
Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Papirlosjen.
Smil fra DT-Ane Lene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...