tirsdag 26. februar 2019

Strikkeboken min er ferdig!

Jeg har lenge tenkt på å skaffe meg en bok der jeg skriver ned hva jeg strikker og hekler. Feks hvor jeg fant mønsteret, hvor mye garn som ble brukt og pinnestørrelsen. Eline har fargelagt motivet og jeg synes det er så søtt at jeg ville dekorerer en notisbok med det. selve boken er kjøpt hos Clas Ohlson. Har brukt papirer fra lageret. Den nye runde sommerfugl diesen fra Studio Light,  stensil fra Tim Holtz, Blomster er vel gamle Prima tror jeg. Stemplet tager fra søstrene Greene med stempler fra kort og godt. Pilene i tre er fra Heidi Swapp




Og jeg deltar i utfordringen hos Scrap the Rainbow som har bingoutfordring.
Jeg har spilt og fikk bingo med Chipboard/wood veneer, dotter og stensil

Og hos Cute Card Thursday der de vil se bruk av dotter


3 kommentarer:

Jorunn`s scrapperier sa...

Så flott bok side du har laget og for en lur ide` å lage en sånn bok som inneholder det du har gjort.
Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
DT Jorunn Elin

Trude Julie sa...

Så stilig bokforside du har laget.
Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
Hilsen DT Trude Julie

jorunn`s Fristed sa...

Flott bokforside du har laget,takk for bidraget ditt til Scrap the rainbow, klemm jorunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...