søndag 26. mai 2019

Kort med 2 bretter

Etter å ha laget dette kortet var det en kartong bit på ca 14 x 31 cm igjen. På leting etter papirer til det andre kortet fant jeg mappa med Melissa Frances papirer. Jeg var veldig fan av Bibbis som lagde de flotteste kort av papirer fra henne. Måtte derfor leite frem bloggen hennes: Bibbis dillerier og da ble det ett kort til i går kveld. Kortet ble 14x10 cm. Papirene er jo da selvsagt Melissa Frances.
Tagdies fra Ebay, blomstene er dies fra Spellbinders, dotter fra Papirdesign og brads fra America Crafts. stempler innside er papirdesign og Kort og Godt. sommerfuglen er jeg usikker på det jeg vet er at det IKKE er en Ebay dies. Jeg trodde det var Marianne men denne har feil farge (alstå ikke blå) så må finne ut av det og da tror jeg at jeg vet hvor jeg skal lete. Fant det ut jeg har diesene mine i perm men har tatt vare på en del poser de ble kjøpt i og det er en memory Box dies :-)
 Og jeg er fortsatt i regnbuemodus med blått, grønt og gult. Denne gang i sarte farger :-)






Deltar med dette kortet i fargesirkelutfordringen til Nordsalten Hobbyklubb




2 kommentarer:

ingunnsinekort sa...

herlig kort i nydelige duse, analoge farger:) Takk for at du deltar hos NSHK. Dt Ingunn

Marianne sa...

Du lager jo bare de fineste kort:-) Hilsen fra Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...