tirsdag 18. juni 2019

Heart Me strikket sjal i deilig mykt Drops Air

Har strikket meg ett nytt sjal og i motsetning til de jeg har strikket til meg selv tidligere er dette strikket på tykke pinner og tykt garn . Mønsteret fant jeg her og jeg falt pladask så måtte bare strikke det. Det står at det går 200 gram men jeg brukte litt under 150 gram. Jeg sitter da igjen med ett nøste og har litt annet algergarn og rester jeg skal se om jeg får strikket ett annet sjal til meg selv i så dette blir gave til min mor som fyller år i august i stede for til meg selv :-)





1 kommentar:

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Så nydelig sjal! Det fikk jeg veldig lyst til å strikke! Jeg skal sette det på listen min! Takk for hyggelig kommentar hos meg! Og ha en riktig god sommer! Klem Cathrine :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...