søndag 22. mars 2020

Hipp hurra i kraftige farger

Har laget 2 barnekort til jenter.
Papirene som er brukt har jeg plukket ut av reste bunken, og tror at alt er Basic Grey.
Prøver å tørke støv av alle Quik Cuts diesene mine så blomstene og liten sommerfugl og øyestikker er derfra. Den store sommerfuglen er en punch fra Martha Stewart.
hipp Hurra er en dies om har kommet i nytt opplag far Papirdesign. Har siklet på den siden den var utsolgt og endelig fikk jeg kjøpt den fra Bikuben. Følger med en ballong også og med skygger. Syntes ikke det passet så god med flere ballonger så d n hoppet jeg over her. Teksten er veldig fin å stanse ut i mosegummi.






Deltar i disse utfordringene med kortene mine.



Nordsalten Hobbyklubb som vil se barnekort

Hobbygarasjen som vil se fargerikt

Scrap the Rainbow som vil se fargerikt til barn


4 kommentarer:

Tone K. sa...

Så supersøte disse var Lisbet :)
Tusen takk for at du deltar på Hobbygarasjens utfordring :)

Kreativelena sa...

Flotte kort i glade farger. Må ut og kjøpe meg mosegummi skjønner jeg, for det ble skikkelig stilig.
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

Trude Julie sa...

Så herlig og fargerikt. Takk for ditt bidrag til Scrap the Rainbows utfordring. MVH DT Trude Julie

N-Eva sa...

Beautiful and pretty cards. Love the combination of colours and pretty design! Thanks for joining us at All Dressed Up Stamps Challenge. Hugs Neva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...