søndag 21. juni 2020

2 kort med mixed media og ett restekort

Har ost meg med å lage 2 kort med div distress ink og Oxide. Det gule har jeg også fargelagt sommerfuglen i samme farger som det er brukt stencil på. Men det er vanskelig å se for blått på gult blir jo grønt :-) stmpeltrykket tenker påd eg er ar Hobbykunst - Mathia design. På det blå kortet har jeg brukt ett restepappir far Bo bunny emd en flott blå sommerfugl. det fikk følge av ett blått mønsterpapir under der igjen . Det underste laget er stampet på med blå oxide. Har brukt 4 forskjellige stensiler der med forskjellig maling/stempelsverte. God sommer er dies fra Scrapmagasinet.
Har også laget ett kort av restepapir. Her lå mønsterarket med porten og stempeltrykket evd siden av når jeg hadde hjemmekontoret på koserommet. Til slutt var jeg så inspirert så måtte lage ett kort av det. Her stemplet jeg motivet slik at badedrakten ble i mønster papir.






Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...