fredag 5. februar 2021

Sjokolade kort med ark fra Stamperia

En av mine kollegaer har bursdag i dag og jeg fikk lyst til å sende henne en liten hilsen i forbindelse med dagen hennes. Da falt valget på ett sjokoladekort. Jeg lager det passende til Premium sjokoladen fra Freia da den ha en hendig størrelse til å sende i posten. Pyntes "flat" ettersom den skal sendes og jeg da gjerne vil ha brevet under 2 cm. Her har jeg brukt papirer fra Stamperia sin blokk Garden. Den har ligget i nesten 2 år før jeg nå klarte å ta hull på den. I tillegg har jeg brukt dies fra Rayher til blader og blomster. Blomstene er stanset ut i mosegummi. Sommerfuglene husker jeg ikke, noe sier meg at jeg må fullføre diescut boka der jeg skriver opp merket også hvor diesen kommer fra. Gratulerer er også stanset ut i mosegummi og er dies fra kaboks. Innsiden fikk kun ett enkelt teksstempel fra Papirdesign. Måtte lage en enkel tag til og den er stanset ut av de nye tag diesene mine fra Nelli Snellen.




Deltar i disse utfordringene:

Nordsalten  som vils e noe til kvinnen/jenta
Scrap the Rainbow som vil se rødt/rosa 
Scrappelyst som vil se dies, puncher eller mønstersaks


3 kommentarer:

Jorunn`s scrapperier sa...

For et nydelig sjokolade kort og så fine mønsterark du har brukt.
Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow sin utfordring rødt og/eller rosa
DT Jorunn Elin

Anita Lise sa...

Nydelig sjokoladeeske du har laget :)
Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
DT Anita Lise

Hege sa...

Så nydelig sjokoladekort.
Utrolig fine farger.
Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...