mandag 27. mars 2023

Kort med Maja Design papirer

 Jeg ble veldig forelsket når Maja Design slapp serien Special Day i høst, den måtte jeg bare ha. Men jeg har hatt ett uhell som gjør at det å sitte og lage kort er ikke helt optimalt for tiden, men jeg har klart å lage ett enkelt kort med motiv fra serien. Blomstene er 49 Market, småfuglene husker jeg ikke lenger hvor kommer fra, men er flere år siden jeg kjøpte diesen og endelig har jeg fått brukt den. du er unik er dies fra Scrapmagasinet. litt glitter på blomstene.




Deltar i disse utfordringene:
Scrappelyst som vil se årstid, dette er sommer 
Ally's Angels Challenge #68 Anything goes




2 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Nydelig kort med lekre glad-farger.

Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege sa...

Herlig kort i spreke farger.
Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...