Har laget ett kort der jeg ha brukt en enmbosing dies, den fikk bestemme str på kortet som da ble 11,3 x 13,5 cm. Har brukt dennne fine tekst diesen ffar Scrapmagasinet og sommerfugl dies fra Marianne design. Dette ble laget til en alvorlig syk tenåring og tenkte teksten passe veldig godt på kortet, nå som hun ikke kan g\komme på skolen.
søndag 30. august 2020
Clean and simple med embossing
Deltar i disse utfordringene:
Nordsalten Hobbyklubb som vil se embossing
Ally´s Angels # 37 anything goes
Labels:
Clean and Simple,
Embossing,
jente kort,
kort,
kort uten motiv
mandag 24. august 2020
Rundt kort til konfirmant
Har laget ett rundt kort til mkonfirmant med hjelp av dies fra Kort og godt. Hjertesirkelen er en Papirdesign dies. Har brukt restepapirer. Har en plastboks med papirer jeg prøver å få brukt opp nå. Det blir jo bare så mye rester :-) Konfirmant er en Kaboks dies, og stemplene inni er Kort og godt mens på baksiden er papirdesign.
Deltar i disse utfordringene:
Scrappelyst som vil se blomster
Hobbygarasjen der alt er lov
Ally´s Angels #37 Anything goes
søndag 28. juni 2020
Til brudeparet
Har laget ett kort med masse blomster til et brudepar og selvsagt i yndlingsfargen som er lysblå/turkis.
Blomster ffra Wild Orchid craft, møsnterpapir Pion design og maja Design. Motiv på innsiden er fra Maja design. Tekst på innsiden er fra Kort og godt. Swirvel dies fra Marianne design.
Blomster ffra Wild Orchid craft, møsnterpapir Pion design og maja Design. Motiv på innsiden er fra Maja design. Tekst på innsiden er fra Kort og godt. Swirvel dies fra Marianne design.
Deltar i disse utfordringene:
Nordsalten Hobbyklubb som vil se merkedager.
Scrappelyst som vil se yndlingsfarge og den er fortsatt lys blå/turkis
onsdag 24. juni 2020
Herrekort
Min bror fylte 65 så han måtte jo få kort. Han er handyman så syntes motivet passet godt til han.
Lagt på en stensil som er dabbet med brun stempelsverte for litt liv i bakgrunnen. Bølgepapp og litt smårester av blått/turkist mønsterark. Gratulerer er dies fra Kaboks hatt og bart fra Impression Obession. Verktøy charms fra Korthobby.
Innisden klarte jeg jammen meg å søle litt kaffe og det er sterks gjort ettersom jeg ikke drikker det! Neida, bare ett stempel. Teksten er fra Norsk stempelplad
Puttet gaven i en gavepose som fikk dantert gratulerer rundt hanken, som er en Papirdesign dies.
Lagt på en stensil som er dabbet med brun stempelsverte for litt liv i bakgrunnen. Bølgepapp og litt smårester av blått/turkist mønsterark. Gratulerer er dies fra Kaboks hatt og bart fra Impression Obession. Verktøy charms fra Korthobby.
Innisden klarte jeg jammen meg å søle litt kaffe og det er sterks gjort ettersom jeg ikke drikker det! Neida, bare ett stempel. Teksten er fra Norsk stempelplad
Puttet gaven i en gavepose som fikk dantert gratulerer rundt hanken, som er en Papirdesign dies.
Deltar i disse utfordringene:
Scrappelyst der de vil se yndlingsfarge og den er lys blå/turkis
Ally`s Angels Challenge #35 . Anything Goes.
Blått bryllupskort
Har laget ett blått litt utradisjonelt bryllupskort. Hadde en liten rest av mønsterpapiret fra Majadesign, på det brukte jeg en stencil fra Tim Holtz sammen med gesso. For å få det litt mer spennende.
Ellers er det osteklut under blomstene som er fra Wild Orchid Craft. Blomstene har fått glitter på seg i anledning den store dagen! Hjerte charms og sølv hjørne. Og noen få hviteperler med en sølvkrandrundt. Teksten er fra Nort star Stamp. Brudeparet er fra wycinanka. Var moro å lage ett blått kort som er yndlingsfargen min :-)
Ellers er det osteklut under blomstene som er fra Wild Orchid Craft. Blomstene har fått glitter på seg i anledning den store dagen! Hjerte charms og sølv hjørne. Og noen få hviteperler med en sølvkrandrundt. Teksten er fra Nort star Stamp. Brudeparet er fra wycinanka. Var moro å lage ett blått kort som er yndlingsfargen min :-)
Deltar i disse utfordringene:
Hobbygarasjen vil se masse blomster
Nordsalten Hobbyklubb vil se prosjekt til merkedager
Scrappelyst vil se yndlingsfarger og den er og blir lysblå/turkis
Ally´s Angels Challenge #35 Anything goes
søndag 21. juni 2020
2 kort med mixed media og ett restekort
Har ost meg med å lage 2 kort med div distress ink og Oxide. Det gule har jeg også fargelagt sommerfuglen i samme farger som det er brukt stencil på. Men det er vanskelig å se for blått på gult blir jo grønt :-) stmpeltrykket tenker påd eg er ar Hobbykunst - Mathia design. På det blå kortet har jeg brukt ett restepappir far Bo bunny emd en flott blå sommerfugl. det fikk følge av ett blått mønsterpapir under der igjen . Det underste laget er stampet på med blå oxide. Har brukt 4 forskjellige stensiler der med forskjellig maling/stempelsverte. God sommer er dies fra Scrapmagasinet.
Har også laget ett kort av restepapir. Her lå mønsterarket med porten og stempeltrykket evd siden av når jeg hadde hjemmekontoret på koserommet. Til slutt var jeg så inspirert så måtte lage ett kort av det. Her stemplet jeg motivet slik at badedrakten ble i mønster papir.
Har også laget ett kort av restepapir. Her lå mønsterarket med porten og stempeltrykket evd siden av når jeg hadde hjemmekontoret på koserommet. Til slutt var jeg så inspirert så måtte lage ett kort av det. Her stemplet jeg motivet slik at badedrakten ble i mønster papir.
Hello , fineste jenta
Har let en lo med bilder av Eline i møte med en sau. Var litt skummelt først til hun skjønte at sauen bare ville "snuse" litt med henne. Har brukt Distress ink og Oxide i farge Dusty concord til bakgrunnen og 2 forskjellige stenciler. Passer på å vise den fine stauden min i krukke som heter småhjerte.
Deltar i disse utfordringene:
Hobbygarasjen vil se masse blomster.
More than Word - Hello and Doors & Windows
Ally`s Angels -Challenge #35 - Anything goes
onsdag 10. juni 2020
Dekorert en toffiee eske i yndlingsfarger
Trenger en sommergave til en ansatt på skolen er elev. Valget falt på en toffiee eske for sjokolade er vel alltid populært.
Selve omslaget til esken er Maja Desig. Det øverste arket med blomstene er BoBunny en liten rest jeg hadde . Mens resten er av papirene som er brukt er Maja design fra resteboksen. Godt å få brukt opp litt derfra. Blonden som er hvit i utgangspunktet har jeg staplet litt med distress ink. for å få i blå toner. kobbersommerfuglen fikk ett lag Oxide i blått. Aner ikke om fargen vil sitte men ble fornøyd med resultatet så langt på sommerfuglen :-). God sommer er dies fra Scrapmagasinet.
Deltar i utfordringen hos Srappelyst som vil se yndlingsfarger. Og jeg er veldig glad i lysblått/turkis
Selve omslaget til esken er Maja Desig. Det øverste arket med blomstene er BoBunny en liten rest jeg hadde . Mens resten er av papirene som er brukt er Maja design fra resteboksen. Godt å få brukt opp litt derfra. Blonden som er hvit i utgangspunktet har jeg staplet litt med distress ink. for å få i blå toner. kobbersommerfuglen fikk ett lag Oxide i blått. Aner ikke om fargen vil sitte men ble fornøyd med resultatet så langt på sommerfuglen :-). God sommer er dies fra Scrapmagasinet.
Deltar i utfordringen hos Srappelyst som vil se yndlingsfarger. Og jeg er veldig glad i lysblått/turkis
Abonner på:
Innlegg (Atom)


















