mandag 10. desember 2012

Årets fyrstikkesker

PeHar også laget noen få (tror det ble 9 stk) fyrstikkesker som jeg solgte på jobben.
Her har jeg brukt eskene med ekstra lange fyrstikker.
Lagde disse i fjor også , bare forskjell i papiret som er brukt, og de var like populære i år også.
Fikk bestilling på 5 stk av en jeg lagde i fjor. Her er det de mellomstore eskene som er brukt.
Det nydelige englenstempelet er fra Kreativ hobby.
Og når ejg var feridg med disse hadde jeg litt rester igjen som var for lite til fler i denne str, dessuten hadde jeg ikke fler av denne str  heller. Men på skrivebordet lå det noen av de minste og da klarte jeg ikke å dy meg for dette er ganske så morsomt slik at det da ble pyntet noen av de minste også.
Pebblesene er laget av motiv fra ett ukeblad etter jul i fjor, de er limt fast med litt osteklut under.
Gips englene er fra Nille i fjor og i år montert med osteklut under de også. Esken med stempeltrykket var en test som jeg syntes ble ganske søt.

Vi skulle bort i går kveld så da endte 3 av de opp som gaver med en gang. Har ikke bruk for så amnge fyrstikkesker selv:-)

1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Så mange fine du har laget,
skjønner godt at disse gikk unna :O)
klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...