lørdag 29. desember 2012

Muffinslue

Eline trengte en litt tynnere ull lue og jeg fikk tips om muffinslua.
Etter litt søking fant jeg bloggen til Hannes kaker der hun hadde lagt ut en oppskrift. Jeg har bommet litt på antall masker, skjønner ikke helt hvorfor men det ble ikke helt riktig så jeg lagde min egen avslutning.
Har brukt restegarn, prøver fortvielt å huske navnet akkurat nå men ser ut som den delen av hjernen har tatt juleferie:-) Men det kjøpes på Bogerud og er ett av yndlingsgrnene mine.
Men ser at det hvite er fra 2 forskjellige innfarginger. Fant det i samme pose så regnet med at det tilhørte samme innfarging men den gang ei:-( Og ja så det ike selv før etter 2 dagers bruk og da var det litt forseint å gjøre noe med det.



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...