onsdag 17. august 2016

verdens beste sommer

Har scrappet noen bilder som er tatt for noen år tilbake næremer 6 år. De dukket plutselig opp når vi ryddet i masse papir på snuppas rom. Her er det brukt både symaskin, maling og stensil. Hjertene under fuglene har jeg hatt lenge og glemmer at jeg har de, men her dukket de plutselig opp og med jakke med hjerter måtte de jo med. legg merke til sømmen mellom 2 av bildene med hjerter :-)
sugerør har jeg bare så vidt brukt tidligere så måtte ha med de også. I min jakt på bånd eller blonder fant jeg sikk sak bånd fra stoff og stil i rosa farger selvsagt . Teks stripene er fra Nort Star design.

Jeg deltar i disse utfordringene der alt er lov.

4 kommentarer:

Min hobbyverden sa...

Så skjønn LO.
Tusen takk for at du deltar på 'Alt er lov' utfordringen hos Papirlosjen.
Smil fra DT-Ane Lene.

Frk. Bogstad sa...

Nydelig LO :) Flotte farger i lag.
Takk for at du deltek i Hjerteboden si utfordring :)
DT-Audhild

Monica sa...

En herlig LO du har laga, i flotte farger og pynt som passa så fint! Likte veldig godt fuglene som satt på grein i tillegg til den gule elefanten. Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring Alt er lov. DT Monica

Elisabeth sa...

Nydelig LO. Tusen takk for at du deltok i Papirlosjen sin sommer utfordring. Klem DT-Elisabeth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...